Innowacyjne, kreatywne i podążające za trendami turystycznymi? Zapewne takie rozwiązania w 2016 roku i Ty wprowadziłeś w swojej firmie. Pochwal się nimi i znajdź się w grupie wyróżnionych w tegorocznej edycji konkursu Tourism Trends Awards 2017. Konkurs towarzyszy konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2017.

W tym roku organizatorzy konkursu przygotowali  4 kategorie. Pierwszą z nich jest Kampania produktu turystycznego. W tej kategorii może zostać zgłoszona kampania prowadzona w 2016 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych, roczna strategia promocji marki, itp. Kampania będzie oceniana przede wszystkim pod kątem komunikacji i budowania relacji z odbiorcami.
Drugą z kategorii konkursowych jest Debiut roku. Jeśli wiesz, że rok 2016 należał do Ciebie, albo  wkroczyłeś na rynek, jako zupełnie nowa firma, wystartuj w tej kategorii i opowiedz nam o tym.  Ważnym kryterium będzie ocena odpowiedzi Twojego projektu na potrzeby rynku.
Trzecią kategorią konkursową jest Nowa oferta Turystyczna. Jeśli jesteś na rynku od lat, ale w 2016 stworzyłeś zupełnie nową ofertę, która wyróżniła Cię wśród konkurencji, lub szczególnie odpowiedziała na potrzeby klientów, ta kategoria jest właśnie dla Ciebie. Opowiedz nam o swoich pomysłach, które realizowałeś w minionym roku. Kryterium oceny w tym wypadku to przede wszystkim innowacyjność oferty.
Ostatnia kategoria IT dla Turystyki jest dedykowana firmom IT, posiadającym w swoim portfolio rozwiązania dla branży turystycznej.
Zwycięzców wybierze jury w składzie: JACEK ROZENEK – Aktor, trener biznesu, JACEK KOTARBIŃSKI- Autor „Sztuki Rynkologii”, doradca, mentor, MAGDALENA KACHNIEWSKA – Profesor SGH, trener biznesu, SYLWIA BANASZEWSKA – CEO MeetingPlanner.pl, ŁUKASZ WYSOCKI – Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są  do 6 lutego 2017 godz. 23:59. Można je przesłać za pomocą formularza on-line, który znajduje się na stronie internetowej www.trendywturystyce.pl w zakładce KONKURS TTA lub mailem na adres: kontakt@trendywturystyce.pl.
Zgłoszenia zostaną zweryfikowane przez Jury w 3 osobowym składzie. Do II etapu zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 10 zgłoszeń z każdej kategorii konkursowej. Informacje o kwalifikacji do II etapu zostaną wysłane mailowo do 10 lutego 2017 roku.
Zwycięzcy „Tourism Trends Awards” otrzymają prestiżowe wyróżnienie oraz możliwość zaprezentowania się podczas konferencji przed wszystkimi uczestnikami.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie internetowej http://trendywturystyce.pl/